Londyn w siedem dni rowerem

Data: 01-07-2005
Oto kilka zdjęć z tygodniowej wycieczki do Londynu

Londyn jest miastem które każdy europejczyk powinien odwiedzić - dlatego namawiam do wybrania się na podobną ekskursję. Bilety lotnicze można dość tanio kupić, problemem jest tylko zakwaterowanie - noclegi. My akurat nocleg dostaliśmy u przyjaciół - w części NW2 w trzeciej strefie. Ewentualnie można wybrać hotel lub hostel - ale tanio nie będzie.
Wycieczka trwała 7 dni i dostarczyła niesamowitych wrażeń. Dziękujemy gospodarzom - Piotrowi, Kasi oraz Wiktorowi za gościnę.

Kilka słów o samym mieście. Londyn położony nad Tamizą (Thames) jest jednym z większych miast świata. Londyn to jednocześnie jeden z najbardziej kosmopolitycznych i barwnych ośrodków w skali całego globu. Wielokulturowość i mnogość rozmaitych twarzy języków i styli może się podobać osobom lubiącym egzotyczne klimaty. Na pewno nie będzie się podobać ksenofobom:). W Londynie dowiemy się, co jest aktualnie modne i poznamy bieżące trendy w sztuce, muzyce i w każdej innej dziedzinie. Londyn - stolicą Europy.

Londyn w granicach Greater London zamieszkuje ponad 7mln ludzi. Cała aglomeracja to zaś 20 milionów obywateli.
Dostępny jest też filmik z jazd rowerowych po ulicach. Filmik waży niestety 60Mb i trwa 8 min (divx). Film powstał z materiałów kręconych z ręki oraz z kamerki na kasku. Zawiera też trochę scenek z kultury Londynu, Soho w piątek wieczorem oraz ulice i codzienny trafic. Warto obejrzeć aby zauważyć różnice pomiędzy Warszawą a Londkiem

Widok z mostu West Ministry Bridge na London Eye oraz Waterloo Bridge. Tamiza (404kB)
Widok z mostu West Ministry Bridge na London Eye oraz Waterloo Bridge. Tamiza
Widok z Lambeth Bridge na wschod (306kB)
Widok z Lambeth Bridge na wschod
Trafalgar Square (565kB)
Trafalgar Square
Autor galerii: Arbiter

Okęcie. Stad wylatujemy a własciwie z Terminal Etiuda *

EPWA Warsaw *

Sky Europe - pepicka linia. Ładnie pomalowany stary kukuruznik Boeing 737 300 *

Wewnatrz pani zapodaje instrukcje awaryjne - np jak zakladac maske w przypadku dekompresji. Nalezy tez zapiac pasy co aby nie spasc z krzesla *

Wylatujemy - widok na miasto stoleczne *

W oddali warszawskie City *

Po dwoch godzinach zblizamy sie do lądowania w Londynie *

Przed London Stansted *

Hamulec aerodynamiczny - szumi i wystaja padruty. Witamy w Stansted *

London Stansted - Co ciekawe z samolotu wypakowalismy sie do rekawa a nastepnie pociag - kolejka bez czynnika ludzkiego odwiozla do terminala *

Londyn Stansted Okazalo sie ze moge byc nielegal i Immigration Office mnie zatrzymalo za wadliwy paszport. P 15 min puscili *

Dojechalismy National Express A6 do Golders Green NW2 *

I tam stawil sie po nas Wiktor - rozrabiaka *

Goter nasz gaspodin przy Cheviot Gardens. Goter kuriers i jego fixed gear "Goter" *

Spotkanie na Sanderseed Avenue *

Goter para się kurierką w Londyn Vanguard Couriers - oto jego siedziba *

Soho Square. Troche chlewkowaty, jakis żulio spał za ławką zapruty w świnię *

Standardowy widok z miasta Londyn: Trocadero. Piccadilly Circus reklamy TDK, SANYO oraz na górze display *

Piccadilly Circus. Zapozyczony fixed gear *

Doktor Blin podróżnik *

Goter i Jacek. Goter tubylec, Jacek turysta z fotoaparatem *

Dzieci z aparatami *

Londyn - Dotarlismy rowerkami do Małej Wenecji, czyli Little Venice *

Barka funeralna "LITTLE GYPSY", czyli statek na ktorym zyja ci ludzie - jest to ich domostwo *

Little Gypsy czyli mała cyganeczka. W tych barkach ludzie żyją na stałe i pławia się Regents Canal. Wystepują tutaj śluzy *

Wzdłuż kanału mozna przemieszczać się rowerem i biegają czesto joggerzy. Mała Wenecja *

Jeździmy po omacku rowerami czerpiac podniete z przeciskania sie miedzy samochodami. Czerwony pas - Bus Lane - tylko dla autobusow, Cabow i rowerzystów *

Londyn -Canary Wharf czyli Nowe City. Zbudowane na wyspie *

Canary Wharf nad Tamiza *

Nowoczesne biurowce - skyscraperyLondon Canary Wharf *

Biurowiec *

Cialo odpoczywa na marmurku. O cieplo *

Doktor Jacek na marmurze odpoczywa w towarzystwie krawaciarzy ktorzy wydobyli sie z biurowcow na pore przerwy *

HSBC i Citigroup - w nowym Londyńskim city *

Skyscraper *

Tutaj sie pracuje i wytwarza PKB *

Budynek HSBC w nowym city miasta Londyn - widoczna też barka Portwey *

Canada Square i Skyscrapers *

Canada Square - okolica *

Jacek, Tamiza a daleko w tle glowne City i budynek - cygaro *

Stella Artois - belgijskie piwo mocno tu sie reklamuje *

Londynskie uliczki *

Barclays Bank. Licencjonowany Cab czyli London Taxi *

Thames - czyli Tamiza. Wielki statek to HMS Belfast(Hermajesty Ship). W oddali most Tower Bridge. Most jest otwieralny, a stetek to roślina ... *

Okolica Bank *

Uliczka, przy ktorej, jak sie okazalo pracuje Wiktor. *

Cannon Street Station - podrozujemy rowerem dalej na oślep *

Budynki to Oxo Tower, Kings Reach Tower oraz Sea Containers. Na bliskim planie wedkarze ktorzy wlasnie dobyli z Tamizy rybe. Blizej nie wiadomo co ... *

Leicester Square (czyt. Leister sq.) - troche zieleni i knajpki - glownie makaroniarskie *

Laicaster Square - okolica *

Doktor Blin zadowolony z pobytu w Londku *

W drodze do Trafalgar Square *

Tutaj spoczelismy w ulicznym pubie a ja probowalem robic zdjecia *

Oto i miejsce gdzie spozywalismy zacne środki piwne *

London Eye - Londyn. Diabelski Młyn - widok panoramy *

Schowalismy sie przed deszczem i rozpoczelismy spozycie piwa Skol. Lager ten (cienkusz) produkowany przez Carlsberg. *

Na wysokosci Big Bena. Westminster Bridge Road. Samochody zdawaloby sie jada pod prad *

London Eye - ufundowany przez British Airways. Ciagna z tego niezla kase 12,5L za przejazdzke. Kolo kreci sie bardzo powoli i dziala to raczej jako taras ... *

London - Thames, z lewej House of Parliament , statki barki. Widoczny Westminster Bridge. Zdjecie zrobione z Lambeth Bridge *

Londyn - St. George- interesujaca architektonicznie dzielnica. Szczegóły: http://www.stgeorge-wharf.com/52/status_price.asp?orderBy=apts.intFloor&posID=5,3&page=8 ... *

Ronda - jezdzimy tu krecac sie w prawo. Jakos tak nienaturalnie *

W drodze do Buckingham Palace. Brytyjskie flagi znacza droge. Duża część jadących samochodów to cierpy (Caby) *

Goście przed wjazdem do Pałacu. Ochrona bada lusterkami czy nie ma bomby ani innych niespodzianek. Każdy samochód jest badany a nie sa to samochody słabe ale ... *

Bentley - wyglada jak Wolga, albo Kia Clarus *

Gimme the paper, gimme the fire we're gonna smoke it in Buckhingham Palace *

Wrota *

Jak to zwykle bywa - pauza w jezdzeniu i smakowanie lokalnego cidera. Tym razem to byl Strongbow *

Hyde Park Mansions *

Odwiedzilismy Ewke - marchewke w mieszkaniu w Londku *

Ewka rezyduje w 1 strefie w okolicy burzujskiej. Ewa zaprosila nas na smakowity obiadek *

Doktor Blin w zywiole (karma) *

W goscinie u Ewy czas milo plynie *

Dołączyła Monika - wspolokatorka Ewki *

Blin nawet nie wie o swoim szczesciu *

Piwo lokalne zawiera kulke. Kulka jest aktywatorem, która powoduje wystąpienie bąbli w mało gazowanych piwach takich jak Guinnes. Więcej o tym na stronie http://home.howstuffworks.com/question446.htm ... *

No skating, no cycling *

Ten cab nie jest najlepszy bo nie ma korka z tylu. Nie mozna go w zwiazku z tym chwycic i uczepic sie rowerem. Jest to nowy produkt. Silniki nawet w dyszlu. reedycja ... *

Tir w centrum. Tiry jeżdżą nawet po tak małych uliczkach:) *

Nasze ulubione sklepy to takie w ktorych podaja puszki piwa. O dziwo objetość nie jest tu znormalizowana, zdarzaja sie puszki 440ml, 484ml i 500ml. Procentaz ... *

Rowerzysci czesto pomykaja w maskach. Pani ta przygotowuje suie do ataku terrorystycznego. W tubie posiada rakiete STRIELA 2 *

BUS lane jest respektowane i oprocz cierpow nie jezdza nimi samochody prywane *

Spytalismy jakichs hindusow o droge. Jeden sie scowal pod przykrywka poszukiwania przez Policje *

Samoloty smigaja. Duza czesc z nich stanowily pasazerskie ale nie odrzutowe lecz z napedem smiglowym. Ten jest odrzutowy *

Budynek Cygaro *

Trafalgar Square *

Trafalgar Square z 55 metrową Kolumną Nelsona. *

Dostalismy od Gotera zacne rowery i moglismy sie przemieszczac sprawnie po miescie. Dzienny limit kilometrow to nawet 70. Z prawej strony National Potret Gallery *

Urinal (Urynał) czyli miejsce, gdzie mozna porzucic szczota. Odwagi panowie, odwagi *

W ulicznym pubie *

London Cab Taxi licencjonowany

Toast Abbot Ale *

Zagadka - jaki to samochod? Nissan 350 ZX? *

Big Ben w oddali a ludziki roznej masci na blizszym planie *

Zlapal nas okrutny i niespodziewany deszcze *

London Eye *

London Eye *

Widok na Big Ben i Westminster Bridge . Tamiza plynie jakoby Wisla *

Westminster Bridge - zdjecie zrobione spod Big Bena *

Big Ben - tak sie nazywa jeden z dzwonow ktory jest w tej wiezy. Potocznie tym mianem okresla sie całą budowle *

Przechodzenie na czerwonym to w Londynie norma. Praktyczne sa napisy - np Look Right. *

London Eye i barka *

Westminster Palace *

Tamiza - Thames ma 346 kilometrów długości i wpada do Morza Północnego. Dzięki połączeniom za pomocą kanałów z innymi rzekami stanowi najważniejszą ... *

2.3 units - dory pomysl przeliczania alkoholu na jednostki. Kazdy napitek ma info o tym ile jednostek alkoholu zawieta. Jednostka powstaje przez pomnozenie objetosci ... *

W domostwie u Goterow i Wiktora *

Autoryzowana Stacja Obslugi - ASO Cabow. W tej stacji mozna tez kupic paliwo *

Korek caba - doskonaly do czepiania sie rowerem. Ten korek troche mocno sterczal, wiec chcial sie urwac przy przyspieszaniu *

Tutaj stawilismy sie po kanapki. Dobre miejsce dla Romow, Turasow i dla nas. Easton Str. WC1X - Smakowite buły i salatki *

W trakcie spozycia *

Blin reklamuje pasze

Poziome oznakowanie na ulicy - zolte oznacza, zeby nie stawac w tym miejscu o ile nie ma mozliwosci zjechania. Czyli mozna przejechac, ale nie nalezy blokowac skrzyzowania. ... *

1 Oxford Str. Tutaj halo halo - sprzedaje sie torby ale tez grzybki

Fresh Magic Mushrooms - czyli dobre halo grzybki smieszki. Cena 10Ł za 30g *

Borough Market- czyli targ z dobrami spożywczymi *

Stoisko browarne a na nim wszelekie gatunki piw. Kilkadziesiat roznych piw z calej Europy *

Weissbiery, Schneider Weisse, a takze Kriek, , Carsendonk Żywiec i inne *

Targowiska ciag dalszy *

Dziwne ochłapy. Ale chyba tez zjadliwe *

Kolega Gotera - Polak sprzedaje tu kiełbasy. Kiełbasy suszone - oczywiście polskie *

Dojechalismy do Greenwich. I oto widok na Canary Wharf *

Goter konsumuje meksykańskie grzybki *

Am am, jemy korzonek a potem glowke

Na łączce w Greenwich panuje dobry klimat do zjadania naturalnych produktów *

Doktor Blin - w jednej dłoni buła a w drugiej przyprawka *

Canary Wharf *

Goter czyni stójke na fixed gear *

St. Georges Wharf apartments London - Bloki mieszkaniowe dla niezbyt ubogich. Ceny od 400k do 1,5mln funtów za apartament *

Wieczor na Soho - The Woman White *

Ewka *

Rowery upinalismy do słupów *

Drag queen - produkt reklamowy *

Drag i Ewka *

Ewka i kolega Ewki *

Ta wysoka Pani to tak naprawde pan czyli Drag queen *

Czyżby Ksiadz Rydzyk byl tego dnia w delegacji - i pojawil sie w Londynie autem marki Maybach ? *

Riksze czekaja na dobroczyńców *

W klubie w kolorach teczy. Goły pan tańczył *

Village - dosc sprecyzowany lokal -Gay pub London *

Gay pub London VILLAGE - Wiekszosc gosci to panowie a na projektorach rowniez chłopięce twarze *

U Wiktora w pracy *

Ewa w Londynie przygodnie spotkana. Minelismy sie - my nie zauważyliśmy Ewki, a Ewka nie zdążyła krzyknąć *

Goter i Kasia - nasi gospodarze *

Domostwo, w którym spędziliśmy tydzień i dostaliśmy zakwaterowanie *

London Stansted i Sky Europe Boeing 737 300 *

Lot powrotny do Wawy - Kanał La Manche *

Chmury *

Warszawa - Piaseczno. Piaseczno jest widoczne od strony osiedla LECH *
Piaseczno osiedle Lech

Stewardessa Sky Europe - towarzyszyła nam w obydwu kierunkach *

Zobacz rwnie:

01-07-2005

Komentarze
  • BigBrother 2005-07-01 13:51:53.61102
    Odnosimy nieodparte wrażenie, że głównym celem wyprawy jest analiza wyspiarskiego rynku alkoholowego... ;-)
    Tylko wracaj bez kaca, bo tu robota czeka! :)
    DGK
  • Bartek 2005-07-01 15:16:52.170065
    Ten czarny samochodzik to chyba Hyundai Coupe (lub Tiburon - w zaleznosci od rynku). Do Nissana 350Z troche mu brakuje:-)
  • Henryk 2005-07-04 07:38:14.737167
    Ir dar :-) Vilnius atrodo graziau :-)
    Ponas Adomas :-)
  • Anya 2005-07-05 23:39:35.089391
    WOW!!!
    Coś fantastycznego!!!
    Te wyprawy...te zdjęcia...SUER!!
    A trafiłam na tę stronkę wpisując "Pod Rurą Warszawa" bo tamże umawiamy się na piwko w czwartkowy wieczór (a ja, mimo że rowerowa ze mnie dziewcvzyna - pubu nie znałam :-( No msuper. Na pawdę!!!
  • Pawel 2005-07-22 13:15:47.571941
    super stronka
  • Sylwek 2005-08-16 16:57:16.479622
    Fajna strona, a szukałem zdjęć samolotów. Gratuluję pomysłu i udanej wyprawy do Londynu. Zapraszam do Sztokholmu...mamy też wiele sprezyzowanych lokali. Wy jestescie TEN TEGES? ;}

    Pozdro.
    Sylwek
  • wed 2005-09-06 21:59:54.870545
    fajny ten londyn. moj ojciec pracuje 50km od londynu wiec mam blisko:) musze tam pojechac. pozdrawiam :)
  • KLIMEK 2005-09-11 01:31:42.327383
    WEDLUG MNIE PRZYJEMNIE ZROBIONE NAWET CZLOWIEK SIE ZRELAKSUJE OGLADAJAC FOTKI GOOD WORKING
  • Maduś 2005-11-19 17:48:15.280126
    Szkoda że tak mało tych fotek ale są Superrrrrrrrr!!!!!!!mam nadzieje że bedziecie jeszcze jakieś ciekawe mieli????w wakacje sama porobię trochę jak chcecie to mogę wam kilka odpalić??;-)))pozdrawiam serdecznie!!!
  • Kotlet 2006-02-10 14:06:30.740174
    Świetne zdjęcia. Po prostu warto zwiedzić i tyle!!!
  • Adzip 2006-02-13 22:48:22.604086
    Rewelacyjne zdjęcia!!!
  • agnes 2006-02-24 18:29:43.538028
    Zazdroszczę wyprawy zdięcia są super wprowadzają W miła atmosferę odcinają szarej rzeczywistosci polski aha najbardziej to jednak zazdroszczę EWCE
  • MISIUNIA 2006-02-28 12:57:43.376433
    LONDYN TO JEST NAJPIEKNIEJSZY
    Z CAŁEJ ANGLI. NAJBARDZIEJ MI SIE PODOBA Z INNYCH
    MIAST W ANGLI. KOCHAM TO MIASTO .MAM NADZIEJE, ZE WY TEŻ TE MIASTO LUBICIE. MISIUNIA
  • Dogmi 2006-03-04 01:43:45.133563
    Goter na jednym ze zdjec opiera sie jak mniemam o swoj rower - CO TO za sprzet ? tzn. gotowy jakis czy zlozony wlasnorecznie ??
    Gdzie moge dostac cos takiego (jakie ma komponenty itp.) :) ?
  • Dogmi 2006-03-04 01:44:57.31138
    aaa no i podroz wypas - wlasnie sie wybieram we wrzesniu do LONDONU i chce ze soba zabrac rowera - swietne zdjecia :) POZDRAWIAM
  • weruś 2006-03-15 18:43:15.056496
    piękne zdjecia i dziekuje ze przypomnieliscie mi moja wspanialą wyprawe do londynu ... te miasto jest cudowne
  • wesoł 2006-03-16 15:32:00.169232
    Fajne fotki musiało byc fajnie w londonie terz byłem szkoda ze nie macie zdiec z muzeum figur woskowych tam jest fajnie figury identycznie wygladaja jak ludzie POZDRO
  • daro 2006-03-17 12:57:08.870024
    super stronka oby tak dalej ;p
  • aMigdalek 2006-03-23 00:03:37.290082
    no a ja za 3 dni sie wybieram na londynska wyprawe 10 dniowa.. dzieki za przedsmak..;)
  • Kaśka 2006-04-01 21:47:43.899654
    Świetne zdjęcia...Londyn jest piękny, jade tam w czerwcu i już nie mogę sie doczekac! ;) a te fotki jeszcze bardziej mnie nakrecaja...Mam nadzieje, ze natrafie na taką ładną pogoe, jak widać na foto ;) Pozdrawiam i zycze wiecej takich ciekawych wycieczek...
  • wito 2006-04-07 21:26:55.631886
    fajne zdiecja byłem w Londynie wiec wrazenia na mnie nie zrobiły az takiego jak w realu
  • monisia 2006-04-08 17:11:49.749093
    mi sie tam podobaja wlasnie wyjezdzam do londynu i napewno w pewnych momentach przypomne sobie fotki z tej stronki:D
  • Prezes 2006-04-13 10:49:10.299016
    Londyn i london stansdet to świetne miejsca warto je odwiedzić wiem bo sam byłem psd.
  • Natka :* 2006-04-16 22:29:13.545385
    zdjatka zajefajne ale.....hm...ominales Trocadero :) a fajna sprawa szczegolnie w srodku :D po za tym troszke malo zdjec lokalnych-sami ludzie no.....i ..........oczywiscie stoiska z alkocholem to u Ciebie podstawa :D ale gdybym sama nie byla w Londynie to te zdjatkia tak szczerze by mnie w ogole nie zaciekawily......sorki za szzerosc ale to moja podstawowa cecha

  • Jadzia 2006-04-23 15:28:17.459959
    Potrosu ładne zdjęcia i osoby na zdjęciach :) Tego szukałam. POZDO
  • pierin 2006-04-26 09:07:21.415363
    super
  • ania 2006-04-26 12:27:00.662724
    fajne fotki a ta ewka to kto to?
  • Seba 2006-05-07 15:30:39.394865
    spoko cos z filmikiem nie bardzo nie da się pobrac :( prosze naprawcie to
  • rrr 2006-05-10 22:06:41.498183
    witam :*
    dzisiaj wrocilam z Londynu i mam porownanie...rzeczywiscie zdjatka fajne wam wyszly ale nie ma jak w realu to zobaczyc...:)
    pozdrawiam:)
  • Magda 2006-06-15 19:12:54.148163
    podoba mi sie nawet...ale pozostawie to bez kometarza!!!myslalam ze to bedzie bardziej rewelacyjne i na koniec powtorze pytanko mojej poprzedniczki lub poprzednika: A TA EWKA TO KTO??? i chcialabym poznac jakies wasze Forum jak macie .........CZEKAM NA E-MAILE OD WAS .POZDRAWIAM WSZYSTKICH papatki...!!!
  • justyna 2006-06-29 22:24:25.424146
    a ja tam jade jutro :D
  • ids 2006-07-05 23:38:48.696695
    Fajna wyprawa:) zazdroszcze wam tylu wrazen :) mam nadzieje ze moj wyjazd do Londynu ktory nastapi juz w piatek bedzie rownie udany :) pozdrawiam
  • Invisible ;) 2006-07-31 17:34:00.858591
    Stronka z bardzo ciekawymi zdjeciami. Londyn jest pieknym miastem-nie zaprzecze. Mieszkam niedaleko-w Bristolu. Tak-dla turystow to rajj:D Jednakze sa tu ukazane te najladniejsze strony tego miasta. Nie widzielismy tych najbiedniejszych dzielnic i zasmieconych ulic(bo jest ich mnostwo)-szkoda-chcielibysmy rowniez zobaczyc to mniej ciekawa strone tego miasta. Pozdrawiamy:)
  • JUSTYNA 2006-10-27 14:11:26.422289
    wyprawa super gratuluje odwagi bo trzeba ją mieć żęby odwarzyć się na taki wyczyn
  • jola wuwer 2006-10-29 16:27:46.975093
    za tydzien powinnam byc pierwszy raz w Londynie,bardzo podobaly mi sie Wasze fotki i komentarze:) widac ze lubicie podrozowac:)chcialabym miec podobne klimaty:)
  • ala 2006-12-21 13:51:25.299611
    sa sssssuuuupppeerr
  • andzia 2006-12-21 13:56:02.959861
    te zdiecia sa ciekawe ............... ładne.......... pozdro dla wszystkich buziole
  • SENIORITA 2007-02-04 19:09:28.686605
    FANTASTYCZNIE JA TEZ TAM BYLAM I PRAKTYCZNIE WIDZAIAM I ZWIEDZIALM TO SAMO DZIEKI ZA PRZYPOMNIENIE!!!
  • ewka 2007-02-08 15:46:53.306853
    rewelacyjna stronka,bardzo fajne foty, gratuluje, sama bardzo dużo podróżuje,w Londynie co prawda jestembardzo czesto, ale kto wie moze następnym razemzabiorę ze sobą rower i wybiore się na podobną wyprawę.pozdrawiam
  • iwonka 2008-01-09 15:40:25.581546
    swietne fotki londyn warto odwiedzic wiem bo juz bylam i jade jeszcze raz;p
  • FuŃcIa**^^ 2008-04-18 14:28:14.535382
    jA ZA 3 dNI tAM JADE:):)
  • norbi 2010-12-30 23:33:32.009516
    dzieki wielkie
    tam poznalem wspaniala kobiete,mysle ze kobiete mojego zycia ,co wazne tez z Golders green.Szkoda ze nie wyszlo ale milo powspominac
  • Bociek 2014-09-28 12:01:58.998651
    NW2 druga a nie trzecia strefa......
  • metrozglf 2018-07-13 20:46:18.086904
    Добрый день!

    Помощь в получении частным лицам и сотрудникам фирм карт клиента metro в сеть немецких гипермаркетов "Метро".

    купить-карту-метро.рф

    Законно по юридическому договору сделаем на физических лиц и сотрудников организаций карты клиента метро в сеть торговых центров METRO: карта metro только с вашим фото (делается при вас в самом магазине Метро Кэш энд Керри), с номером, кодом, со специальной магнитной полосой, названием организации, от которой вы будете нами оформлены.

    Вы можете проводить с собой двоих человек.

    Карточки metro оформляются: на граждан России и иностранных граждан.

    Оформление производится без предоплаты, то есть вначале мы регистрируем и оформляем вас, вы получаете карточки метро, потом оплачиваете.

    Оплата производится в течение 1-го рабочего дня после оформления, немецкие супермаркеты МETRO Cash&Cаrry работают 24 часа.

    Для оказания этой услуги мы находим фирмы, у которых есть свободные места в этих магазинах, и заключаем с ними соответствующие договора, по которым учреждения обязуются предоставить вам право пользоваться их местами в этих немецких супермаркетах.

    Оформление и регистрация производятся во всех немецких торговых центрах МЕТРО КЭШ ЭНД КЭРРИ.

    Получив пропуска в метро в одном из немецких торговых центров "Metro Cash & Carry" вы можете ею пользоваться в любых других магазинах этой сети магазинов МETRO CASH & CARRY в России и за рубежом.

    ПОЖАЛУЙСТА, НЕ ОТВЕЧАЙТЕ НА ЭТО ПИСЬМО, ДЛЯ ЗАКАЗА КАРТ-КЛИЕНТА ИСПОЛЬЗУЙТЕ контакт-форму с сайта купить-карту-метро.рф

    ВАШ ЗАКАЗ БУДЕТ ПРИНЯТ И ОБРАБОТАН В ТЕЧЕНИЕ РАБОЧЕГО ДНЯ.

    ИСПОЛНЕНИЕ ЗАКАЗА 2-3 РАБОЧИХ ДНЯ.

    ПОЛУЧЕНИЕ В 50 ГОРОДАХ И РЕГИОНАХ РОССИИ:
    Адыгея, Arxangelsk, Астрахань, Barnayl, Brjansk, Belgorod, Vladimir, Volgograd, Voljskii, Vologda, Voronezh, Voronezh region, Ekaterinbyrg, Ivanovo, Ijevsk, Иркутск, Казань, Калининград, Kaluga, Kemerovo, Киров, Kopeisk, Краснодар, Krasnojarsk, Kyrsk, Lipeck, Магнитогорск, Moskva, Moskovskaja oblast, Naberezhnye Chelny, Nizhny Novgorod, Nijnii Tagil, Novokuznetsk, Novorossiisk, Новосибирск, Омск, Orenbyrg, Орёл, Пенза, Perm, Pjatigorsk, Rostov-na-Dony, Rjazan, Самара, Sankt-Petersburg, Saratov, Серпухов, Smolensk, Ставрополь, Стерлитамак, Сургут, Тверь, Toljatti, Томск, Tula, Tjumen, Ульяновск, Уфа, Cheboksaru, Cheljabinsk, Ярославль, Севастополь, Simferopol.
  • Christoper 2018-07-16 02:19:27.063536
    online roulette daily profit maker
    video slots no deposit bonus
    best casino welcome bonus uk
    fruit machine ebay uk
    online slots offers
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis