Słowacja - Besenova, wycieczka do gorących źródeł 50 zdjęć

Mazda 626 GD rok 1991 2.0

Mazda 626 GD rok 1991 2.0
Komentarze
  • dominbr 16-11-2005 g. 17:54:36
    Oczywiscie parkowanie z rekawem?
  • Adam 16-11-2005 g. 17:58:14
    A jakże. na serpentynach działałem troche lewą nogą - w takim teernie to podstawa. Ale do lewej nogi to sie jeszcze muszę pouczyć....<br /> Na ciasnych nawrotkach nawet efekt był dobry - lekko ustawiało tył
  • dominbr 16-11-2005 g. 22:47:03
    No to ladnie, u mnie w megane dci po daniu z lewej nogi auto odcina paliwo i d....<br /> A tak jest teraz gdzies forum jak to z drifting.waw.pl bo ostatnio nie na czasie jeste,
  • Adam 16-11-2005 g. 23:39:47
    Domin, tamto forum zlikwidowałem. Przeniesione jest na http://forum.arbiter.pl - ale pozostały tylko pojazdy elektryczne jako jedyne sensowne:)<br /> Wiec mozesz się zalogować na swoje konto i pisac o elektrykach hehe.<br /> No to bieda z tym DCI - ale tak to z nowoczesnymi samochodami:|
  • Stas 17-11-2005 g. 14:10:02
    O co chodzi z tÄ… lewÄ… nogÄ…?
  • Adam 17-11-2005 g. 15:07:25
    Prawa noga na gazie lewa noga an hamulcu. Lewa noga hamuje cztery koła, a prawa napędza przednie. W efekcie jest tak jakby hamował tylko tył - przód nie hamuje bo silnik przełamuje opory hamulca. Czyli coś jakby na ręcznym - tyle że precyzyjniej. Ogólnie lewa noga to LFB - left foot braking - stosowane przez rajdowców. Od razu sie przyznaje ze tego nie umiem;)
  • Adam 17-11-2005 g. 15:08:20
    Stosowane aby utrzymać przód na zamierzonym torze jazdy poprzez dociążenie, a tył puścić poślizgiem
  • dominbr 18-11-2005 g. 08:47:41
    LFB fajnie wychodzilo wczesna wiosna w zastepczym saxo a letnich laczkach przy mrozie ;)
  • dziedzic 20-02-2006 g. 21:25:46
    ale wioska!
  • MIG-21 17-03-2006 g. 10:06:32
    Polecam 1R, 60km/h na jedynce+ręczny.
  • kilero 20-07-2008 g. 01:19:14
    mam scenica wasze niemaja polotu
  • runner 19-10-2009 g. 22:15:23
    dziecinada, kiedy wy dorośniecie
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoj± opiniê:

Nick:

Tre¶æ:

Przeszukaj serwis